ALLNUTRITION_NEW_LOGO_2016Przygotowując dla Państwa nową linię produktów marki ALLNUTRITION, naszym priorytetem było nie tylko stworzenie suplementów najwyższej jakości. Nawet najbardziej skuteczne produkty zawierające wysokiej jakości składniki, nie mogą spełniać oczekiwań klientów, jeśli po prostu nie są smaczne! To właśnie smak ma dla nas istotne znaczenie, gdyż na jego podstawie już po pierwszym spożyciu można ocenić, czy będziemy chcieli po niego sięgnąć ponownie. W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroki wybór przepysznych smaków do wyboru, które powinny zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów.

 

1. 18 lat doświadczenia w branży suplementów i fitness.

Nasza marka powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie w branży suplementów i fitness. Nieprzerwanie od 1999 roku firma SFD S.A kreaowała trendy na polskim rynku branży suplementów. Multikanałowe działanie, którego fundamentem jest największe w Polsce forum dyskusyjne pozwoliło nam zgromadzić nieocenione pokłady wiedzy i opinii setek tysięcy użytkowników z całego kraju. W naszej pracy staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom konsumentów, dostarczając im dokładniego tego, czego potrzebują. Każdy produkt powinien trafić do szerokiego grona odbiorców i budować zaufanie do naszego brandu. Taka właśnie jest marka Allnutrition. Stworzona z myślą o naszych klientach, bezkompromisów i z pasją. Kobiety, osoby starsze, mężczyzni, każdy znajdzie coś dla siebie w naszej ofercie.

2. Allnutrition – marka stworzona dla każdego.

Bez względu czy siłownia jest Twoim drugim domem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę, marka Allnutrition spełni wszystkie Twoje oczekiwania. Każdy produkt musi być odpowiedzią na konkretne potrzeby klientów. Działamy dynamicznie i myślimy przyszłościowo. Nie zamykamy się i staramy się wprowadzać szereg innowacji. W portfolio marki znaleźć można zarówno fundamentalne produkty, absolutnie niezbędne pozycje w suplementacji, jak i innowacje żywieniowe lub produkty o zaawansowanym składzie, które stale udoskonalamy. Wiemy doskonale, że świat naszego klienta to nie tylko trening. To także lifestyle, dieta i dobre zdrowie. My mamy swoją odpowiedź w każdym aspekcie.

3. 100% bezpieczeństwa i jakości.

Jesteśmy duża firmą, notowaną na giełdzie, która podlega stałym kontrolom i zobligowana jest do najwyższych standardów obsługi klienta i jakości. Zawsze zależy nam nie tylko na sprzedaży, ale na budowaniu zaufania, stworzenia najlepszego wizerunki marki w oczach konsumenta. Tylko wtedy możemy umacniać swoją pozycję i sprawiać, by wszyscy wracali po nasze produkty. W tej kwestii bezpieczeństwo jest podstawą. Stawiamy jedynie na produkcję w zakładach posiadających certyfikaty GMP i HACCP, z wieloletnim doświadczeniem i profesjonalizmem. Wywiązujemy się ze wszystkich unijnych dyrektyw i prawa międzynarodowego. Wiemy co otrzymuje nasz klient i jak jest to produkowane.

4.  Najlepsze surowce.

Producent marki Allnutrition dba o najlepszą jakość surowca, który pochodzi ze sprawdzonego źródła, poddawany jest badaniom i testom. Nigdy nie eksperymentujemy na naszych konsumentach. Musimy mieć pełną gwarancję popartą testami, że każdy surowiec jest innowacją o najwyższym standardzie.

5. Nowoczesny i spójny design.

Pierwszy kontakt klienta z marką jest oparty o wrażenie wizualne. Nie mogliśmy pominąć tego niezwykle ważnego czynnika. Marka Allnutrition jest spójną całością, opartą o konkretne linie produktowe, które można w bardzo łatwy sposób scharakteryzować i przydzielić do konkretnego celu naszego konsumenta. Produkty wyglądają estetycznie, są czytelne i posiadają taki sam przekaz jak cała marka – są stworzone dla każdego.

6. Dobry produkt musi być szmaczny.

Wielu producentów marek uważa, że smak nie jest ważny. Produkt powinien działać. My nie lubimy być stawiani przed takim wyborem. Jeśli sięgasz po swoje ulubione białko każdego dnia, to musisz robić to z przyjemnościa. Chcemy, żeby nasi klienci czekali na moment, w którym przyjdzie pora na ich ulubiony shake białkowy. Jeśli pomyślisz o jakimś smaku, jest wielka szansa, że u Nas go znajdziesz. Nasz flagowy produkt – Whey Protein, można kupić w ponad 50 wariantach smakowych, które stale zmieniają się na lepsze. Robimy testy smaków, zbieramy opinie i tworzymy nowe smaki zgodnie z sugestiami naszych odbiorców. Wszystko to w oparciu o najlepsze aromaty i bezpieczny sposób słodzenia.

7. Nie używamy barwników.

W naszej ofercie nie ma produktu, który zawiera barwnik. Powszechnie wiadomo, że barwniki są szkodliwe, mogą nieść szereg reakcji alergicznych i gastrycznych, a w żadnym stopniu nie zmieniają składu produktu i jego działania. Dla Nas są zbędne, dlatego nie używamy ich w naszym procesie produkcyjnym.

8. Ponad 120 produktów i liczymy dalej.

Każdego miesiąca odbywa się kilka premier w marce Allnutrition. Razem mamy już ponad 120 produktów i cały czas planujemy poszerzać asortyment. Dodajemy także warianty smakowe i nowe gramatury. Bardzo intensywnie rozwijamy linię produktów food’owych oraz witaminowych.
Mamy takżę szeroką ofertę dla kobiet, dopasowaną do ich potrzeb. Nasze plany produkcyjne sięgają dużo dalej i nie planujemy zwalniać tempa.

9. Obecność na największych targach branżowych w Polsce, jak i zagranicą.

Marka Allnutrition pojawia się na wszystkich największych targach w Polsce, jak i za granicą.
Jesteśmy strategiczny sponsorem PZKFiTS oraz partnerem takich imprez jak FiWE, Debiuty kulturystyczne, GoActive Show czy Konferencja PEI. Na arenie międzynarodowej można było spotkać markę Allnutrition na FIBO oraz EVLS Prague Pro.

10. Silna pozycja marki.

Marka Allnutrition dostępna jest w wybranych sklepach internetowych w Polsce, ponad 380 sklepach stacjonarnych i siłowniach oraz 20 krajach w całej Europie. Skrupulatnie dobieramy swoich partnerów biznesowych i stale budujemy nowe relacje, chcąc budować silną i mocno rozpoznawalną markę.