Pomoc

Zamówienia
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA Zamówienia dokonasz bezpośrednio na stronie naszego sklepu.
Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka, klikając na stronie produktu “Dodaj do koszyka”,
po dodaniu wszystkich produktów, wróć do koszyka i kliknij “Przejdź dalej”,
uzupełnij wszystkie dane niezbędne do wysyłki,
wybierz sposób dostawy oraz formę płatności, potwierdź zamówienie klikając “Złóż zamówienie”.
CZY KONIECZNE JEST ZAŁOŻENIA KONTA, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? Nie, aby dokonać zamówienia w sklepie ALLNUTRITION, nie trzeba posiadać konta.
KORZYŚCI Z POSIADANIA KONTA Założenie konta umożliwia:
- swobodne edytowanie danych adresowych,
- zmiany adresu email,
- śledzenie historii zamówień,
- zarządzanie subskrypcjami w wygodny sposób,
- zmianę hasła,
- usunięcie swojego konta.
KOD PROMOCYJNY Aby użyć kodu promocyjnego, należy przejść do koszyka i wpisać go w miejscu “Posiadam kod rabatowy”, w pierwszym lub ostatnim kroku zamówienia.
POŁĄCZENIE KILKU ZAMÓWIEŃ W JEDNO W celu przyśpieszenia dostawy do klienta, zamówienia przechodzą od razu do realizacji, nie ma możliwości połączenia kilku zamówień w jedno. Dziękujemy za wyrozumiałość.
POTWIERDZENIE O ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA Od razu po złożeniu zamówienia, wysyłamy na podany adresy email, potwierdzenie złożenia zamówienia, w którym znajduje się lista zamówionych produktów oraz dane niezbędne do zrealizowania go.
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA Ponieważ naszym nadrzędnym celem jest zrealizowanie i dostarczenie zamówienia w możliwie najkrótszym czasie, zamówienie jest natychmiast przekazywane do realizacji. Dlatego jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
MODYFIKACJA ZŁOŻONEGO JUŻ ZAMÓWIENIA Ponieważ naszym nadrzędnym celem jest zrealizowanie i dostarczenie zamówienia w możliwie najkrótszym czasie, zamówienie jest natychmiast przekazywane do realizacji. Dlatego modyfikacja zamówienia jest niemożliwa. Dziękujemy za wyrozumiałość.
ZWERYFIKOWANY ZAKUP Dzięki oznaczeniu „Zweryfikowany zakup” klienci mogą zidentyfikować opinie wystawione przez innych użytkowników, którzy dokonali zakupu na stronie ALLNUTRITION.
Oznaczamy opinie jako „Zweryfikowany zakup” tylko wtedy, gdy produkt został zakupiony lub użyty za pośrednictwem konta w portalu ALLNUTRITION, a opinia na temat tego samego produktu została wystawiona przez tego samego posiadacza konta.
Realizacja
INFORMACJA O NADANIU PRZESYŁKI Gdy przesyłka zostanie wysłana, otrzymasz e-mail z numerem nadania, za pomocą którego będziesz mógł śledzić drogę przesyłki. Numer, który otrzymasz będzie przypisany do zamówienia na Twoim koncie klienta w sklepie internetowym.
KIEDY OTRZYMASZ SWOJE ZAMÓWIENIE? W dni robocze, dla zamówień krajowych, kurierzy doręczają przesyłki najczęściej w ciągu 24h-48h od momentu przekazania przesyłki. Kurier "InPost" doręcza przesyłki najczęściej w ciągu 48h. Podane terminy są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
RODZAJE I KOSZTY WYSYŁKI Wszystkie dostępne formy wysyłki oraz szczegółowy cennik znajdą Państwo tutaj. Koszt wysyłki widoczny jest również w trakcie składania zamówienia, w kroku trzecim oraz w podsumowaniu zamówienia.
WYSYŁKA ZA GRANICĘ Sklep ALLNUTRITION nie realizuje wysyłek za granicę.
NIEAKTYWNY NUMER NADANIA PRZESYŁKI Numer nadania przesyłki wysyłamy niezwłocznie po przypisaniu go do Twojego zamówienia. Może się zdarzyć, że status na stronie przewoźnika zostanie zaktualizowany dopiero po kilku godzinach. Gdy status zamówienia nie zaktualizuje się po upływie 24 godzin, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Dostawa
KURIER NIE ZASTAŁ MNIE W DOMU Kiedy kurier nie zastanie Cię w domu, pozostawi awizo z terminem kolejnej próby doręczenia bądź będzie kontaktował się z Tobą telefonicznie w celu ustalenia dogodnego terminu.
USZKODZONY PRODUKT W PRZESYŁCE Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że towar jest uszkodzony prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
ZNISZCZONA PRZESYŁKA NA ZEWNĄTRZ Jeżeli przy odbiorze przesyłki zaobserwujesz, że jest ona zniszczona, przemoczona, dziurawa bądź oklejona innymi taśmami pakowymi, prosimy nie odbierać przesyłki i pilnie skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, abyśmy mogli bezzwłocznie nadać nowe zamówienie.
USZKODZONA PRZESYŁKA INPOST Jeśli jest to uszkodzenie zewnętrzne, prosimy nie odbierać paczki i zaznaczyć na monitorze w paczkomacie, że paczka jest uszkodzona. Jeżeli po odebraniu i rozpakowaniu paczki okazało się, że uszkodzony jest towar wewnątrz paczki, należy wypełnić protokół szkody online (kliknij tutaj) i prześlij skan w załączeniu do reklamacji, którą złożysz tutaj.
NIEWŁAŚCIWY TOWAR W ZAMÓWIENIU Jeżeli w przesyłce znajduje się towar, którego nie zamawiałeś, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
PRZESYŁKA DO MNIE NIE DOTARŁA Jeżeli przesyłka nie dotarła do Ciebie od dłuższego czasu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Płatność
OPŁACENIE ZAMÓWIENIA W trakcie składania zamówienia, będziesz mieć możliwość wyboru dogodnej dla siebie formy płatności.
SPRAWDZENIE STATUSU PŁATNOŚC Status płatności sprawdzisz na swoim koncie klienta, w karcie “zamówienia”- zakładce “historia zamówień”.
PONOWIENIE PŁATNOŚCI Jeśli chcesz ponowić płatność, kliknij w link znajdujący się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia lub zaloguj się do swojego konta klienta w sklepie internetowym, następnie, przejdź do karty “Historia zamówień” wybierz “Szczegóły zamówienia”, teraz ponów płatność lub sprawdzić jej status.
POWIADOMIENIE O BRAKU PŁATNOŚCI, POMIMO PRZEKAZANIA PIENIĘDZY Jeżeli po opłaceniu zamówienia, otrzymasz wiadomość o braku jej zarejestrowania, prosimy o sprawdzenie poprawności danych podanych podczas dokonywania transakcji. Upewnij się, że transakcja przebiegła prawidłowo i została zakończona. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą skutku, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Reklamacje i zwroty
ZŁOŻENIE REKLAMACJI Aby złożyć reklamację, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie od otrzymania zgłoszenia.
ZWROT ZAMÓWIENIA - 30 DNI Jako nasz klient, masz prawo do zwrotu nienaruszonego towaru, aż do 30 dni od momentu jego otrzymania.
ODPOWIEDŹ W SPRAWIE REKLAMACJI Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.
ZWROT CZĘŚCI LUB CAŁOŚCI NIENARUSZONEGO ZAMÓWIENIA W celu zwrócenia całego zamówienia lub jego części prosimy o uzupełnienie elektronicznego formularza odstąpienia od umowy. Skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie po jego otrzymaniu, celem ustalenia szczegółów. Ważne: Bardzo prosimy o włożenie do paczki paragon lub informację z numerem zamówienia.
Moje konto
KORZYŚCI Z POSIADANIA KONTA KLIENTA Po założeniu konta, masz możliwość:
- swobodnego edytowania danych adresowych,
- zmiany adresu email,
- śledzenia historii zamówień,
- zarządzania subskrypcjami w wygodny sposób,
- zmiany hasła,
- usunięcia swojego konta.
ZAŁOŻENIE KONTA Aby założyć konto, wystarczy kliknąć tutaj i postępować zgodnie z instrukcjami.
ZMIANA ADRESU EMAIL Aby zmienić adres e-mail, zaloguj się do swojego konta, następnie przejdź do zakładki “Moje dane”. W lewym, dolnym rogu znajdziesz opcję “Zmień adres email”. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją.
ZMIANA HASŁA Jeśli chcesz zmienić hasło, zaloguj się do swojego konta klienta, następnie przejdź do zakładki “Zmień Hasło”. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją.
USUWANIE KONTA Jeżeli chcesz usunąć konto z naszego sklepu, zaloguj się do swojego konta, następnie przejść do zakładki “Moje dane”. W prawym, dolnym rogu znajdziesz opcję “Chcę usunąć swoje konto ze sklepu”. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją.
ANULOWANIE SUBSKRYPCJI Aby anulować subskrypcję, zaloguj się do swojego konta klienta, następnie przejdź do zakładki "Subskrypcja", odznacz wyrażone zgody i zapisz zmiany.
Twój koszyk (...)
Produkt został dodany Produkt został usunięty Do Twojego koszyka zostały dodane produkty z innego urządzenia Przywróciliśmy Twój koszyk z innego urządzenia
Wartość koszyka : ...