Blog

Czy robienie setek brzuszków każdego dnia odkryje Twoj 6pack na zbliżające się lato?

Wygląd brzucha zależy od redukcji tkanki tłuszczowej. Redukcja zależy od odżywiania, w znacznie mniejszym stopniu od treningu. Dlatego „brzuszki” to mało przydatna sprawa jeśli chodzi o odsłonę “kaloryfera”.

Niestety często, słyszymy, widzimy spoty reklamowe gdzie możesz odkryć swój 6pack w 2-3 tyg głównie treningiem nie zas dieta.  W 2-3 tygodnie  można pozbyć się 1-2 kg tłuszczu z ciała.

  • 2 kg tłuszczu = 20 średnio-intensywnych treningów, na każdym spalisz 700 kcal,
  •  lub 14 ultra-ciężkich treningów interwałowych, na każdym wydatek 1000 kcal,
  • A to wszystko musi być poparte ujemnym bilansem energetycznym w diecie.

Przeciętny mężczyzna ma 16-20% tkanki tłuszczowej. Jeśli waży 100 kg, ma 16-20 kg tłuszczu. Pozbycie się chociaż 8 kg to miesiące ciężkiej pracy. Zaryzykuj i zrób to dla siebie!

Wniosek?

W zależności od poziomu otłuszczenia na starcie, „szesciopak” uzyskuje się po kilku,  kilkunastu miesiącach (lub jeszcze dłuższym czasie, przy sporej otyłości). Co najważniejsze – brzuch „robisz” w kuchni, czyli stosując odpowiednią dietę.  Wykonywanie brzuszków nie ma  istotnego znaczenia  dla redukcji tkanki tłuszczowej jeśli nie połączysz treningu z restrykcjami kalorycznymi.

W drodze do celu odpadają słabi, wygrywają Ci, którzy potrafią utrzymać dyscyplinę w diecie, rygor treningowy oraz umiejętnie korzystać ze spalaczy tłuszczu.

Tekst napisał nasz ambasador Marcel Przyszlak.

 

Tags

ALLNUTRITION

Bez względu czy siłownia jest Twoim drugim domem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę, marka Allnutrition spełni wszystkie Twoje oczekiwania. Każdy produkt musi być odpowiedzią na konkretne potrzeby klientów.

Może Ciebie zainteresować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj również
Zamknij
Back to top button
Close